بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

پوست‌اندازی سپاهان

  • کد خبر: ۱۶۵۱۶۲
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
پوست‌اندازی سپاهان
مدعی ناکام قهرمانی لیگ برای فصل آینده تغییرات زیادی می‌کند

به‌نظر می‌رسد برخلاف پیش‌بینی‌ها، فهرست سپاهان برای فصل آینده با تغییرات مهمی روبه‌رو شود. سپاهان با کسب ۶۵ امتیاز نتوانست عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را از آن خود کند و شاگردان ژوزه مورایس با چشمانی اشک‌بار از ورزشگاه شهید باهنر کرمان خارج شدند و تنها دستاوردشان رسیدن به عنوان بهترین نایب‌قهرمانی سپاهان در تاریخ لیگ‌برتر بود. طلایی‌پوشان اصفهانی که آخرین‌بار در لیگ چهاردهم فاتح لیگ‌برتر شدند و در هشت فصل گذشته دستشان از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه مانده بود، حالا دست‌کم باید یک فصل دیگر برای رسیدن به جام چشم‌انتظار باشند.

هزینه‌هایی برای هیچ

سپاهانی‌ها برای موفقیت در لیگ بیست‌ودوم سرمایه‌گذاری گسترده‌ای را انجام داده بودند و با استخدام ژوزه مورایس پرتغالی و جذب ستارگان نامدار، در سودای رسیدن به عنوان قهرمانی بودند، اما این مهم حاصل نشد و طلایی‌پوشان اصفهانی بدون کسب جام فصل را به پایان بردند. آن‌ها حتی در جام‌حذفی هم شانسی برای رسیدن به جام ندارند تا اولین فصل حضور مورایس در فوتبال ایران، بدون جام خاتمه یابد و همه سرمایه‌گذاری‌های تیم صنعتی اصفهانی در نهایت هیچ دستاوردی به‌همراه نداشته باشد.

البته مورایس هنوز دو فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و به‌نظر می‌رسد باتوجه‌به حمایت هواداران و نظر مساعد مدیران باشگاه، این سرمربی پرتغالی در فوتبال ایران ماندنی خواهد بود؛ اما برای فصل آینده، فهرست سپاهان احتمالا تغییرات جالب‌توجهی خواهد داشت و احتمال جدایی چند ستاره کلیدی طلایی‌پوشان اصفهانی دور از ذهن نیست. ستاره‌هایی که بدون شک با مهره‌هایی نامدار جایگزین خواهند شد و همین موضوع می‌تواند تنور بازار نقل‌وانتقالات لیگ را داغ کند و پیشنهاد‌های سنگین سپاهانی‌ها را روی میز بازیکنان باتجربه و همچنین پدید‌ه‌های جوان لیگ بیست‌ودوم قرار دهد.

خارجی‌ها در مسیر جدایی

الویس کامسوبا از خرید‌های ژوزه مورایس بود که به کار سپاهان نیامد و جالب آنکه پیش از رسیدن به نقطه پایانی فصل، در جلسه‌ای با مدیران باشگاه برای جدایی با آن‌ها به توافق رسید. مانوئل فرناندز، ستاره پرتغالی سپاهان هم که یکی از فوتبالیست‌های نام‌آشنایی است که در لیگ‌برتر ایران حضور داشته است، به‌واسطه مصدومیت‌های سریالی چندان فرصت درخشش در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی را به‌دست نیاورد.

فرناندز سی‌وهفت‌ساله بعد از پایان لیگ بیست‌ودوم تصمیمش را برای جدایی از سپاهان علنی کرد و در گفت‌وگویی رسمی اعلام کرد برای فصل آینده در جمع شاگردان ژوزه مورایس قرار ندارد تا بعد از کامسوبا، فرناندز هم از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی جدا شود تا فعلا فقط ایگور کاتاتو و نیلسون جونیور در جمع بازیکنان خارجی سپاهان باقی بمانند.

معمای رامین و جدایی احتمالی پیام

رامین رضاییان که فصلی رؤیایی را در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی گذراند و دومین بازیکن مؤثر سپاهان در لیگ بیست‌ودوم بود، بعد از پایان فصل در پیامی اینستاگرامی از هواداران سپاهان دل‌جویی کرد و از آن‌ها حلالیت طلبید. پیام پررمزوراز رضاییان درحالی بود که گفته می‌شود همکاری او با باشگاه سپاهان برای سال دوم به‌صورت مشروط است و اگر پیشنهادی برای لژیونرشدن دریافت کند، رامین رضاییان می‌تواند از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی جدا شود.

دراین‌بین، شایعاتی نیز درباره حضور احتمالی رضاییان در فوتبال قطر به گوش می‌رسد.
البته رضاییان تنها ستاره‌ای نیست که در آستانه جدایی از سپاهان قرار دارد و تمام‌شدن قرارداد قرضی پیام نیازمند با طلایی‌پوشان اصفهانی باعث شده است این دروازه‌بان باتجربه و موفق در مسیر بازگشت به فوتبال پرتغال قرار بگیرد.

نیازمند تحت قرارداد باشگاه پورتیموننزه است و گفته می‌شود برای جدایی قطعی‌اش از این باشگاه پرتغالی به مقصد سپاهان، رضایت‌نامه‌ای یک‌میلیون دلاری تعیین شده است. مبلغی که احتمال پرداخت آن از سوی سپاهانی‌ها دور از ذهن به‌نظر می‌آید و در صورت به‌توافق‌نرسیدن بر سر مسائل مالی با مدیران باشگاه پرتغالی، بازگشت نیازمند به فوتبال پرتغال محتمل است و ژوزه مورایس برای فصل آینده باید دنبال انتخاب یک دروازه‌بان باتجربه دیگر باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->